مرکز جامع ارزیابی شنوایی، وزوز و تعادل البرز

درباره ما

مرکز سمعک البرز

مرکز جامع ارزیابی شنوایی، تعادل و وزوز گوش

مرکز تخصصی ارزیابی شنوایی و تعادل البرز فعالیت خود را از تیر ماه سال 1393 با هدف ارائه خدمات مراقبت از سلامت شنوایی و تعادل آغاز نمود.بهره مندی از دانش و تجربه شنوایی شناسان و انتخاب رویکردی منحصر به فرد در مواجهه با بیماران کم شنوا و مبتلا به سرگیجه و اختلالات تعادل ، این مرکز را تبدیل به مرکزی پیشگام در حوزه علوم شنوایی و تعادل در استان البرز نموده است .

ارزش های سازمانی این مرکز مبتنی بر حفظ کرامت انسانی ، بهبود مستمر همگام با دانش روز ،پایبندی به اصول علمی و اخلاقی و ارائه خدمات کارآمد است .

همچنین رسالت سازمانی ما مدیریت کاستن از خطرات و خطاهای پزشکی ، پاسخ گو بودن با محوریت بیماراست .

از این حیث به جرات می توان گفت یکی از مجهزترین دپارتمان های سرگیجه و تعادل کشور در اختیار مرکز تخصصی البرز می باشد که با ارائه خدمات متفاوت و پیوسته در این بخش توانسته بیماران را از مراجعه مکرر به مراکز تهران و ماندن در صف های طولانی نوبت بی نیاز سازد.

در این دپارتمان ارزیابی اختلالات تعادل و سرگیجه ، توانبخشی ضایعات یک طرفه و دو طرفه وستیبولار ، تفکیک اختلالات مرکزی از محیطی و مانور سرگیجه های وضعیتی انجام می شود.
این مجموعه به همت و همدلی اعضای آن پدیدار و استوار است و سطح پیشرفته خدمات و تسریع در اعلام نتایج آن از ویژگی هایی هستند که باعث شده بسیاری از پزشکان از اقصی نقاط ایران ما را برای انجام خدمات شنوایی شناسی به بیماران خود معرفی نمایند.

 

ادیولوژیست شهرزاد اکبری زاده

شنوایی شناس ، موسس و مسؤل فنی

فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران ( شماره نظام پزشکی : ش- 1215 )

حوزه تخصصی فعالیت در زمینه اختلالات پردازشی شنوایی مرکزی ، الکتروفیزیولوژی شنوایی ، اختلالات تعادلی و توانبخشی وستیبولار است .

ایمیل: sh.akbarizadeh@gmail.com

 

دکتر مهدی شیرمحمدی

مدير مركز تخصصی ارزيابی شنوايی و تعادل البرز

کارشناس ارشد اقتصاد نظری

مشاور مالی

دکتری مدیریت کسب و کار از دانشگاه تهران

ایمیل: mehdi.shiro@gmail.com